Здравствуйте, ребята!
Літаратурнае чытанне
Тэма: М. Чарняўскі "Клятва Марата Казея". П. Броўка "А хіба ёсць што, забываюць?"
Д/З выразна чытаць
БЕЛ. МОВА
МАТЕМАТИКА
Тема: Закрепление изученного. Самостоятельная работа
с. 102 - 103, на выбор
САМОСТОЯТЕЛЬНАЯ РАБОТА ВЫСЛАТЬ
МРБ
ВЫКАНАЦЬ усе заданні ў сшытку с. 42 - 45 да тэмы Мінск - сталіца нашай краіны.
Новая тэма : Мінск - ....
Літаратурнае чытанне
Тэма: М. Чарняўскі "Клятва Марата Казея". П. Броўка "А хіба ёсць што, забываюць?"
Д/З выразна чытаць
БЕЛ. МОВА
Тэма:
Канчаткі дзеясловаў 3-й асобы множнага ліку I і ІІ спражэння
Ø Знаёмства з правапісам слоўнікавага слова унізе, падбор
аднакаранёвых слоў, складанне з імі словазлучэнняў, сказаў
5. Новы матэрыял.
Ø Чытанне верша. Гутарка па змесце. Выпісванне з
верша дзеясловаў, выдзяленне іх канчаткаў. Вызначэнне асобы і ліку дзеясловаў.
Вызначэнне тыпу спражэння дзеясловаў у форме 3-й асобы множнага ліку з
выкарыстаннем табліцы спражэння (практ. 143, с. 86—87).
Ø Складанне схемы правапісу канчаткаў дзеясловаў
у форме 3-й асобы множнага ліку (практ. 144, с. 87).
Ø Знаёмства са спосабам вызначэння тыпу
спражэння дзеясловаў у працэсе аналізу інфармацыі рубрыкі «Завяжы вузялок!» (с.
87).
Ø Чытанне тэксту. Выбарачнае спісванне.
Вызначэнне часу, асобы і ліку дзеясловаў. Утварэнне формы 3-й асобы множнага
ліку гэтых дзеясловаў, вызначэнне іх тыпу спражэння (практ. 145, с. 88).
Ø Чытанне прыказкі, тлумачэнне яе сэнсу.
Знаходжанне ў сказе дзеясловаў. Утварэнне формы 3-й асобы множнага ліку гэтых
дзеясловаў, вызначэнне іх тыпу спражэння (практ. 145, с. 88).
Ø Чытанне верша. Пісьмо па памяці. Знаходжанне ў
запісаным сказе дзеясловаў, вылучэнне іх канчаткаў, ызначэнне часу, асобы,
ліку, спражэння дзеясловаў.
6. Дамашняе заданне. Практыкаванне 148. Ведаць канчаткі дзеясловаў 1
і 2 спражэння ў 3 асобе множнага ліку
Тема: Закрепление изученного. Самостоятельная работа
с. 102 - 103, на выбор
САМОСТОЯТЕЛЬНАЯ РАБОТА ВЫСЛАТЬ
МРБ
ВЫКАНАЦЬ усе заданні ў сшытку с. 42 - 45 да тэмы Мінск - сталіца нашай краіны.
Новая тэма : Мінск - ....
Комментариев нет:
Отправить комментарий